Hledám radu kde se dá
Txxxxxx
Dobrý den
pokusím se co nejstručněji:
Základní fakta:
detox jsem podstoupil min. 30x
nejdelší doba abstinence 24 dnů
Pravidelně navštěvujících celkem tří různých psychiatrů plus jeden jednorázově a tři různých psychologů. Jednoho ještě mám ale teď moc pravidelně k němu nechodím protože ani psychiatr si neví rady. Psycholog mi nepomohl vůbec (spíše mě jen zkoušel přeorientovat v myšlení).
Jako samoléčebnou náhražku jsem zkoušel: Ritalin, Xanax, Tramal, OxyContin, DHC Continus (kodein), MST Continus (morfin), z čeho nejlépe vycházel MST Continus kdy nahrazování vydrželo cca 3 měsíce a možná by vydrželo i dále ale již jsem tyto léky nesehnal. MST bylo skvělé, že jedna tableta mi vydržela celý den. Bohužel žádný psychiatr nenašel odvahu aby mi ho předepsal.
Později předepsáno od psychiatra mnoho variant antidepresiv a jiných léků (mnoho druhů) kdy mi s toho akorát bylo špatně a když mě začali bolet ledviny vrátil jsem se k metamfetaminu a jsem už dva roky v relativní pohodě (až na velký stres kvůli ilegalitě metamfetaminu).
Čtvrtý psychiatr měl být velká kapacita a myslím, že je důležité se zmínit co mi poradil:
Metamfetamin je prý málo aby mi mohl něco předepsat musel bych brát heroin (opravdu neexistuje svůdnější cesta?)
Mohl bych napsat celou knihu za ty léta, které se s tím peru ale mi by i stačila nějaká kvalitní rada v tom lepším případě pomoc. Za pomoc bych byl vděčný ať je odkudkoliv jenže to bych nesměl žít v Česku kde se drogy odsuzují a viník je vždy jen jeden…
Děkuji
PS: Ani nemám tak problém s drogou jako spíše, že mám problém bez drog.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím vás, díky za důvěru,
děkuji za širokou, ale odpusťte, trochu nesourodou, těžko uchopitelnou zpověď, věřím, že to nemáte lehké.
Vůbec nerozumím tomu, proč uvádíte, jako samoléčebnou "náhražku" při závislosti na psychostimulantech morfin a další opiáty, o benzodiazepinech nemluvě, říkám si, že jste asi do sebe zkoušel "sypat" cokoli.
30 detoxů je velmi mnoho a rekordních 24 dnů abstinence rozhodně není výhrou, i když každý den se počítá. Že jste přišel do kontaktu s tolika různými odborníky nemusí znamenat nic. Jestli dobře chápu, nikdy jste skutečnou léčbou závislosti neprošel, nebo ji nedokončil, natož, abyste se dlouhodobě intenzivně doléčoval, nebo hledal podporu, pomoc a zkušenosti s úzdravou u svépomocných společenství uzdravujících se a uzdravených závislých. Jediné, co Vám mohu doporučit je zvážit, co vlastně chcete, zjistit, po čem toužíte, nebo byste rád toužil a začít jednat. O možnostech pomoci, s Vašimi zkušenostmi, bez pochyb víte.
Opravte mě prosím, jestli se pletu. Píšete na Drogovou poradnu a na nic se neptáte, zakázku, přání, ani požadavek nikde nečtu. Pokud nemáte žádný dotaz a potřebujete se prostě "vypsat", doporučuji Vám obrátit se na veřejná fóra, nebo uzavřenější webové skupiny s podobnými tématy, na internetu jich najdete habaděj.
Takto ubíráte čas odpovídajících a především dotazujících se lidí, kteří trpí a volají o pomoc, často jde o život.
Přeji Vám vše dobré, s dotazem se na nás kdykoli obraťte,
buďte na sebe opatrný, Amrit Sen.