test Thc moč
thc
Dobrý den,
hulil jsem nějak přes rok každý den a poslední půlrok i několikrát za den jak dlouho bych to měl mít thc v moči?
Všude píšou tak max 6 týdnů, ale když si udělám test na thc z moči tak je furt pozitní a to už 2 měsíce nehulím.
děkuji za odpověd

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás,
a děkuji za dotaz. Máte pravdu, že většinou jsou testy na THC positivní i několik týdnů od vysazení. Většinou uvádíme hranici zhruba 2 měsíců, ale jak sám vidíte na sobě, je to individální a doba může být i delší. THC se ukládá v tucích a to, jak dlouho se pak z těla vylučuje závisí na tom, co jste hulil (tedy jak potentní to byla rostlina), jak často, jak intenzivně, ale také na vašem vlastním metabolismu, určitou roli může sehrát i prudší změna váhy. Pokud skutečně nehulíte, neužívání ani žádné CBD nebo podobné látky, na které by mohl test reagovat, pak bych očekávala, že v krátké době test reagovat nebude. Ale samotnou by mne zajímaly podrobnosti ... co jste vlastně hulil, jak často, jak dlouho, jakým způsobem, a co vás přivedlo k vysazení? Předpokládám správně, že toho možná nebylo málo, nebo nešlo jen o outdoor? Jaké testy si děláte?
S pozdravem,
Gabriela Minařík.