Expresní léčba
Micka2
Dobrý den,
hledáme pro přítele léčebnu pro narkomany a patologické hráče.
Upnul se na léčebnu Červený Hrádek, kde nabízí expresní léčbu na 5 týdnů, ale čekací doba je půl roku.
Nevíte o nějaké léčebně nabízející krátkodobé programy? Nechce být z práce, kde má smlouvu na dobu určitou dlouhodobě pryč.
Děkuji

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den,
díky za dotaz. Ohledně léčby hazardního hraní bych Vás odkázala podívat se na stránky drogy
info, kde je mapa pomoci s odkazy na léčebná zařízení.
https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/?t=102&st=&r=#f1654
Léčba probíhá podobně jako u jiných závislostí. Buď může být ambulantní, kdy se dochází na konzultace individuální a skupinové cca jednou týdně. Ambulantně je možnost i stacionární léčby. To znamená denní docházku do programu vyjma víkendů. Klienti musejí mít zázemí, kam se vrací po programu. A pak jsou ústavní léčby se střednědobým léčebným programem mezi 2-6 měsíci. Čekací doby jsou rúzné a je potřeba jednotlivá zařízení kontaktovat telefonicky a ověřovat jejich dostupnost a podmínky vstupu. V odkazu máte seznam i s kontakty. .Jedna z kratších pobytových léčeb probíhá ve FN Plzeň.
Přeji hodně zdaru v dalších krocích
HS