Test na THC
Humla
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, dříve jsou kouřil marihuanu často, ne nějak extrémně. Ale byl jsem 28 dní bez thc a i po 28 dnech jsem měl pozitivní test, a další test mám za dalších 32 dní každopádně jsem po testu užil malé množství cca 1 gram na 3x a teď se bojím že na dalším testu budu zase pozitivní. Vím že na to není nějaký přesný graf kdy se thc z moči odplaví ale i tak bych byl rád za nějaký profesionální odhad, protože zjistil jsem že by do 30 dní měla marihuana zmizet a mně nejde do hlavy proč jsem test měl i po 28 dnech pozitivní, jestli to třeba nebylo ještě těmi dvouma dny, nevím.
Jinak jsou to testy z moči které zjišťují do 50uq na 1 ml tekutiny v těle.
Děkuji předem za odpověď

Odpověděl: Amrit Sen
Milý Humlo,
opět zdravím. Už potřetí odpovídám na Váš totožný dotaz, který opakovaně vkládáte do našeho systému.
Pokud nemáte něco dalšího na srdci, považujte tedy prosím tuto odpověď, respektive vloženou předchozí odpověď za definitivní.
Děkuji, Amrit Sen.
Humlo, zdravím Vás,
díky za důvěru. Přítomnost marihuany se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolismu každého testovaného, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Marihuana a další konopné drogy (THC)¨
- detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní
- detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní
- detekce ze slin do 14 dní, obdobně, jako z krve
Máte pravdu, že žádný přesný graf neexistuje a výsledky testů jsou individuální, nemusí u každého vždy fungovat stejně, takže můžete doufat, ale jistý můžete být až po dlouhodobějš abstinenci.
Kdo a z jakého důvodu Vás prosím testuje?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.