Test na THC
Humla
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, dříve jsou kouřil marihuanu často, ne nějak extrémně. Ale byl jsem 28 dní bez thc a i po 28 dnech jsem měl pozitivní test, a další test mám za dalších 32 dní každopádně jsem po testu užil malé množství cca 1 gram na 3x a teď se bojím že na dalším testu budu zase pozitivní. Vím že na to není nějaký přesný graf kdy se thc z moči odplaví ale i tak bych byl rád za nějaký profesionální odhad, protože zjistil jsem že by do 30 dní měla marihuana zmizet a mně nejde do hlavy proč jsem test měl i po 28 dnech pozitivní, jestli to třeba nebylo ještě těmi dvouma dny, nevím.
Jinak jsou to testy z moči které zjišťují do 50uq na 1 ml tekutiny v těle.
Děkuji předem za odpověď

Odpověděl: Amrit Sen
Humlo, opět zdravím.
Před chvílí jsem odpovídal na váš totožný dotaz, který jsto do našeho systému vložil 2x.
Posílám tedy kopii předchozí odpovědi:
Humlo, zdravím Vás,
díky za důvěru. Přítomnost marihuany se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolismu každého testovaného, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Marihuana a další konopné drogy (THC)¨
- detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní
- detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní
- detekce ze slin do 14 dní, obdobně, jako z krve
Máte pravdu, že žádný přesný graf neexistuje a výsledky testů jsou individuální, nemusí u každého vždy fungovat stejně, takže můžete doufat, ale jistý můžete být až po dlouhodobějš abstinenci.
Kdo a z jakého důvodu Vás prosím testuje?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.