Omdlévání po marihuaně
Tess
Dobrý den, hulím trávu teprve poslední půl rok, hulím pravidelně každý den, při jakékoliv denní činnosti. Včera jsem si dal bong před sprchou a po horké sprše jsem byl na odchodu, ale začalo mi hlasitě a nepříjemně pískat v uší, točit hlava a během sekundy jsem ztratil veškerou kontrolu nad svým tělem, přesto že mé oči bylo otevřené, vše jsem vnímal, ale nemohl jsem ovládat svoje tělo. Po 15sekundach jsem se postavil a pokusil se opět odejít ale odpadl jsem tak ještě 3 krát, bolelo mě tělo a šíleně mi pískalo v usich, lehl jsem si a po nějaké chvíli to bylo v klidu, ale opravdu mě to vyděsilo, mohlo by to něco znamenat? Nebo to bylo třeba jen z horké vody?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
zdravotní komplikace jen těžko objektivně diagnostikovat přes internet, s minimem informací a vyšetření lékařem. Možná Vám každodenní konzumace nesvědčí, možná Vám tělo dává jasný signál, že je třeba zvolnit, změnit životní styl. Možná to byla kombinace všeho dohromady, i s ohledem na nízký věk, Váš organismus je stále ve vývinu a určitě mu užívání THC neprospívá. Možná byste tyto potíže měl i bez konzumace, těžko říct.
Bylo by rozumné vysadit a uvidíte, jak Vám bude. Pokud by se to opakovalo, doporučuji navštívit lékaře.
V případě, že byste potřeboval podporu, můžete se obrátit na tento web: www.koncimshulenim.cz kde je k dispozici i on-line léčebná internetová intervence (deník, úkoly, chat s terapeutem).
Nebo osobně buď na: http://www.sananim.cz/o-nas-1/adiktologicka-ambulance-a-adiktologicka-ambulance-pro-mladistve-aa.html
Případně, zde: http://www.sananim.cz/o-nas-1/denni-stacionar-dst.html
Stačí to zatím takto?
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová