Droga sex
Noone
Dobrý den, píšu vám ohledně jisté přírodní drogy a tou je sex.A zajímalo by mne,co stojí respektive jakou látku v mozku vyvolává orgasmus a co stojí tělo vyrobit spermie.

Odpověděl: Amrit Sen
Noone, zdravím Vás,
díky za důvěru. Omlouvám se, my sex za drogu nepovažujeme, i když víme o závislostech na sexu, které mohou být pro člověka velkým problémem, komplikovat a ničit mu život. Erotiku a sex považujeme za nedílnou součást lidského života. Závislost na sexu ale Váš problém nejspíš není, opravte mne prosím, jestli se pletu.
Tak či tak, naše poradna se orientuje na dotazy, které souvisí především s užíváním drog a látkovými závislostmi, nepíšete nic o tom, že byste měl související potíže.
Proto se prosím s dotazy tohoto typu obracejte přímo na nejkovanější odborníky, tedy na lékaře.
Přeji Vám vše dobré, šťastný rok, Amrit Sen.