Pervitin
Iceman
Dobrý den. Před 15 lety jsem se seznámil s pervitinem. Začínal jsem s množstvím velikosti špendlíkové hlavičky a jen občas. Dnes jsou to klasické lajny, několikrát za den a poslední dva měsíce téměř denně s občasnou krátkou pauzou cca třídenní. Vždy jen nosem!!! Dnes tohoto seznámení těžce lituji a strašně moc chci přestat. Napořád!!! Vím, že to nebude lehké, ale chci se s tím poprat! Je možné dokázat skončit bez odborné pomoci a návštěvy nějakého zařízení? Vzhledem ke své práci si to nemohu dovolit. Vím, že teď budu hrozně unavený a tohodle stavu se bojím. Nedávno jsem to zkusil a po deseti dnech, kdy jsem prakticky nevylezl z postele, jsem si musel dát znovu. Můžete mi poradit, jak efektivně překonat toto období únavy? Předem děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
dotaz jste zadával před týdnem, jak je to teď? Podařilo se Vám vysadit?
Chápu, že máte zaměstnání, ale jsou i možnosti ambulantní péče, která by Vás v docházce do práce nemusela nijak zásadně ovlivnit, některé služby se dají využívat i anonymně, neuvažoval jste o této formě pomoci?
Jinak sem můžete psát kdykoliv, skrytá poznámka není součástí veřejné části webu. Také se dá celá konverzace pověsit tvz. skrytě, není vidět, zobrazí se pouze Vám po zadání kódu, který při vkládání obdržíte, je třeba si jej tedy poznamenat, abyste si odpovědi vyhledat.
Únava, až vyčerpanost, je celkem běžná reakce organismu po vysazení, je třeba doplnit vitamíny, minerály, především vápník, hořčík, zinek, dodržovat pitný režim (nealko), vyváženě se stravovat. Jak Vám je teď?
Ozvěte se!
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová