Když neberu jaké doplňky vitamíny brát.
Honza
Dobrý den, pervitin jsem užíval s pauzami cca patnáct let. Nejdelší pauza dva roky.teď neberu cca 3 měsíce a mám problém s tzv kroucením někdy při nervozitě,stresující situacích někdy i jen tak.cim pomocí tělu abych se těchto projevů zbavil.
Vitamíny?jaké?
S abstinencí problém nemám. Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Honzo,
omlouvám se za prodlevu s odpovědí. Bohužel někdy nejsme schopni reagovat pohotově.
Chápu, že tvz. vykroucenost je pro Vás nepříjemná a nevíte, zda někdy odezní či za jak dlouhou dobu.
Pokud je to třeba jen v řádu dní, musíte být trpělivý, s délkou abstinence postupně projevy budou slábnout, až odezní zcela. Také je důležité, abyste abstinenci udržel i od dalších drog (i od THC a alkoholu).
Doplňte vitamíny (zejména vitamin B), magnesium, udržujete pitný režim (ne káva, ne coca, ne energy drinky), můžete zkusit popíjet bylinné čaje s meduňkou, která má zklidňující účinek. Snažte se vyváženě stravovat.
Vhodné mohou být i nějaké relaxační techniky, mindfulness, jóga apod. Nevím, zda docházíte do nějaké odborné služby. V dotazu popisujete zvýšenou stresovou zátěž a nervozitu. Bylo by dobré také vyhledat nějakou poradenskou a terapeutickou podporu, kde Vám kolegové mohou pomoci více nahlédnout na situace, které jsou zatěžující a hledat vhodné strategie, jak je lépe zvládat. Jak Vám to zní? Víte, kam se obrátit? Pokud ne, stačí napsat větší město v dosahu, a pomůžeme Vám kontakty vyhledat.
Stačí takto?
Klidně ještě napište, pokud potřebujete.
Přeju Vám vše dobré!
S pozdravem,
Nikol Spůrová