Kokain
Dotaz
Dobry den , kolik stoji test na drogy z Vlasů?
A prosím vás je možné dohledat z vlasů kokain který člověk uzil měsíc a půl cca 0,7 gramu? Moc dekuju za odpověď :)

Odpověděl: Amrit Sen
Dotaze, zdravím Vás,
díky za důvěru. Drogové testy z vlasů nikde nekoupíte, ty se provádějí pouze ve specializovaných laboratořích, především v souvislosti s policejním a soudním vyšetřováním, nebo například v archeologii a podobně.
Pokud dotyčný človověk užil jednou, rozborem vlasů se nic nezjistí, pokud dlouhodobě intenzivně užíval, mohou být drogy ve vlasech detekovány poměrně dlouho od posledního užití.
Kokain se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolismu každého testovaného, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Detekce z moči do 12 - 24 hodin
Detekce z krve do 24 hodin, v závislosti na intenzitě předchozího užívání
Detekce ze slin je obdobná, jako z krve
Užitečný odkaz:
http://www.drogovaporadna.cz/dotazy/46615/kokain.html
Asi jsem Vás nepotěšil, omlouvám se, víc nesvedu.
Proč se vlastně ptáte?
Mějte se v novém roce krásně,
Amrit Sen.