Piko a laska
Keiro
Dobrý deň, chcem sa spýtať, po dlhodobom užívaní pika s mojou terajsou priateľkou z ktorou som sa spoznal pri užívany drogy , takže sme qvazy ešte neboli cisty sa prejavili sílne jak to nazvať emócie, láska atď. A otázka znie ci je to fakt skutočná láska ze je reálna alebo len piko obľubuje nám mozgy rodina je proti nám tvrdia z3 je to len závislosť a nie láska..

Odpověděl: Amrit Sen
Keiro, zdravím Vás,
díky za důvěru. Máte pravdu, že pervitin i další drogy mohou z citů namíchat "guláš", většina "drogových" vztahů nemívá pevné základy, což se může odrazit i na jeho trvání. Jaký je váš vztah s partnerkou, odpusťte nemohu tušit.
Dostávat se z drog a závislostí v páru je velmi těžké. Rizika návratu k nim, jsou mnohem větší. Velmi často se stává, že vztahy, ve kterém hrály významnou roli drogy, nevydrží ani když oba partneři drogy přestanou užívat, oba se změní, a i když k lepšímu, přestane to mezi nimi klapat.
Vrátím se k Vám. Jestli a nakolik je váš vztah s partnerkou "kvalitní", hluboký, odolný, pevný, obohacující a láskypný, spolehlivě ukáže jen čas, nikdo jiný.
Přeji vše dobré, ať se vám oběma v novém roce daří,
Amrit Sen.