_Intoxikace Marihuany
Luke
Dobrý den,
Byl jsem cca 15 let aktivní hulič, skrz psychické problémy jsem přestal, poslední cca 3 měsíce jsem hulil třeba 3dny jo 4 dny ne, a mám ted problémy jako nechutenství bolesti po těle na hrudníku atd, může to být z marihuany i když jsem nehulil poslední dobou něják intenzivně?

Odpověděl: Amrit Sen
Luke, zdravím Vás,
díky za důvěru. Těžko říci, takto na dálku nedokážeme my, ani nikdo jiný, co Vaše problémy způsobuje, natož jestli souvisí s předchozím užíváním marihuany, to může pouze lékař, ke kterému Vám doporučuji zajít a nechat se vyšetřit. Respektive k lékařům, protože pokud somatická vyšetření nic neodhalí, měl byste potíže probrat se specialistou, psychiatrem - adiktologem, protože může jít o psychickou příčinu, což vůbec neznamená, že byste ji měl podcenit.
Pro některé lidi, především  především pro ty, kteří v sobě z nejrůznějších důvodů nosí předpoklady k psyvchickým poruchám, je užívání konopných drog, podobně i halucinogenů a psychostimulantů, velmi rizikovým počinem, nastartovat, rozvinout, nebo prohloubit psychické onemocnění, které může být velice obtížné léčit, i kdyby nadobro přestali drogy užívat, v krajním případě způsobit že se nadobro zblázní.
Pokud jste byl, ať už z jakýchkoli příčin, někdy v péči psychiatra, nebo užíval psychiatrickou medikaci, měl byste se otevřeně svěřit jemu, ale psychiatr - adiktolog pro Vás může být vhodnějším specialistou. Marihuaně a všem psychotropním látkám byste se měl obloukem vyhýbat, pak je možné, že časem potíže vymizí samy.
Pokud byste měl zájem o kontakty, napište ve kterém, nebo poblíž kterého většíhoměsta bydlíte, rádi Vám je obratem pošleme.
Přeji Vám vše dobré, dnes i v novém roce,
buďte na sebe opatrný, Amrit Sen.