OSPOD
Tata92
Ahoj. Potřebuju lékařskou pomoc , pravděpodobně se mi rozjela trombóza povrchové žíly v místě, kde aplikuji pervitin. Jinde to nejde. Buďto jsou tenké nebo hluboko. Je lékař povinen informovat OSPOD v případě, že se mnou v domácnosti žijí mě děti? Díky za rychlou odpověď. Fakt to bolí.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Lékař je především vázán Hippokratovou přísahou a slibem o lékařském tajemství. Ĺékaře, ke kterému docházíte, ani Váš osobní příběh v souvislostech neznám, takže netuším, jak by se zachoval.
V každém případě se můžete nechat ošetřit v chirurgické, nebo jiné ambulanci v kterékoli nemocnici, tam o dětech a Vaší péči nic nevědí a rozhodně Vás nenahlásí.
Doporučuji Vám na nic nečekat a okamžitě vyhledat lékařskou pomoc, pokud byste měla zvýšenou teplotu, tak i v noci na pohotovostní ambulanci. V opačném případě byste riskovala ještě závažnější komplikace, kdy můžete přijít o končetinu, nebo o život.
Rozumíme si?
Přeji Vám vše dobré, ať jste brzy zdráva. I když se z nemoci uzdravíte a budete pokračovat v nastaveném životním stylu, počítejte s tím, že se budou obdobné potíže opakovat čím dál častěji, a nejen ty.
Zvažte, jestli nestojí za to si o všem, co prožíváte, nepromluvit s některým pracovníkem kontaktního centra, adiktologické anbulance, poradny, nebdobného zařízení, které poskytuje poradenské konzultace a další bezplatné služby lidem, kteří užívají návykové látky. Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty pošleme.
Apeluji na Vás, na nic nečekejte a jednejte.
Přeji Vám vše dobré, šťastnější rok, držím palce!
Amrit Sen.