poprvé
boy
Dobrý den,
poprvé jsem dnes zkusil piko, jehlou. s drogami výjimka trávy nemám žádné zkušenosti. Dlouho jsem nad tím rozmýšlel a nakonec jsem do toho šel, protože mě zajímá ten stav, kteří lidé mají a ktery je nutí si dát znovu. Měl jsem to od kamarádky, která v tom má hodně zkušeností a nebyl to žádný "shit", nýbrž čistá látka. První střeleno neproběhlo nic, pouze jsem chvíli cítil silne bušení na hrudi. To po chvíli přestalo a dál nic. Přišlo mi to hrozně zvláštní a jestli to nebylo málo, tak mi teda střelila znovu, asi 2x tolik co předtím a hádejte co? Zas to nic neudělalo. Pouze jemné simrani v hlavě.
Jak říkám, drogy jsem předtím nikdy neměl a proto mi přijde strašně zvláštní a vlastně mě i sere, že to nic nezpůsobilo. Dle jejich slov by z toho "byla vyndaná ještě 3 dny". A tak můj dotaz zní, je nějaké logické vysvětlení toho proč mi to nic nedalo? Přemýšlel jsem, ale vlastně mě nenapadá žádná odpověď, v životě jsem neslyšel o člověku, který by si(kord poprvé) dal piko a nic mu to neudělalo.
Díky moc za odpověď

Odpověděl: Amrit Sen
Boyi, zdravím Vás,
díky za důvěru. Především si neodpustím varovat Vás, abyste se podobným experimentům vyhnul. To, že Vás účinek neuspokojil a zároveň se Vám nic nestalo, je tou nejlepší alternativou.
Důvodů může být mnoho a já takto na dálku nemohu tušit, který to byl.
Ať už šlo o pervitin, který Vám z nejrůznějších důvodů nemusel "sednout", nebo šlo o úplně jinou látku, na popis "kamarádky" se rozhodně nespoléhejte a určitě si drogu nepřidávejte, mohlo by to dopadnou opravdu zle.
Píšete, že jste podobný příběh nikdy neslyšel, věřte, že my často.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
poklidný rok, Amrit Sen.