Chuť heraku
Layla
Dobrý den , ochutnávala jsem drogu která byla hnědá a chuťově slaná a hořká..s kámoškou máme domnění že by to mohl být herak ale nejsme si jistý

Odpověděl: Amrit Sen
Leylo, zdravím Vás,
díky za důvěru. Odpusťte, takto na dálku nedokážeme my, ani nikdo jiný odpovědět na Váš dotaz. Drogu jste pouze "ochutnávala", nebo ji i aplikovala, ćítila jste nějaké účinky, jaké?
Heroin bývá většinou hnědý, mohlo ale jít i nedočištěný pervitin, nebo jeho taveninu, obojí je hořké a může být zároveň i slané. Hnědé bývá i opium a hašiš, které se kouří.
Možné je i to, že o žádnou drogu nešlo...
Určit, jestli a o jakou drogu šlo může spolehlivě určit jen laboratorní test ve specializovaném pracovišti, jestli jde o čerstvou zkušenost, můžete si udělat orientační "multitest" z moči, který koupíte v některých lékárnách.
Doporučuji Vám vyhýbat se podobným ochutnávkám, tím spíš, když nevíte, o jakou látku jde.
Přítomnost drog se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolismu každého testovaného, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Marihuana (THC)
- detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní
- detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní
- detekce ze slin do 14 dní, obdobně, jako z krve
Pervitin
- detekce z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne
- detekce z krve 1 - 3 dny
- detekce ze slin 1 - 3 dny
Extáze (MDMA)
- detekce z moči max 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne
- detekce z krve 1 - 3 dny
- detekce ze slin 1 - 3 dny
Kokain
- detekce z moči do 12 - 24 hodin
- detekce z krve do 24 hodin, v závislosti na intenzitě předchozího užívání
- detekce ze slin je obdobná, jako z krve
Heroin a další opiáty
- detekce z moči 2 - 3 dny
- detekce z krve 1 - 2 dny, v závislosti na intenzitě předchozího užívání. Některé opioidy, např. Metadon, mohou být detekovány až 6 dní od užití
- detekce ze slin, obdobná, jako z krve
Benzodiazepiny
-detekce benzodiazepinů se odvíjí od vylučovacího poločasu jednotlivých léků, u krátce působících lze látku detekovat po několika dnech.
Dlouhodobě působící Diazepam a některé další benzodiazepiny jsou detekovatelné z moči až 3 týdny, vzácně déle.
-detekce ze slin je obdobná, jako z krve, tedy ve výrazně kratším časovém horizontu.
LSD, psylocybin, psylocin a další halucinogeny
- detekce z moči 1 - 3 dny, při intenzivnějším užívání až 5 dní od posledního užití
- detekce z krve 1 den
- detekce ze slin je obdobná, jako z krve, ale velmi obtížná
Stačí zatím takto?
Kdybyste se ještě potřebovala doptat, napište.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrná,
Amrit Sen.