Stach a závislost
Vila
Dobrý den , mám strašný strach z toho že spadnu do fetu a budu fetovat jako můj brácha..bratr fetuje nejspíš 13 let cca , provedl nám dost špatných věci ale jen kvůli tomu že v sobě měl fety a vždy mě zajímalo co mu to až tak dává že upřednostňuje fet místo rodiny , zkusila jsem pervitin a ten pocit na začátku byl strašně zvláštní a pěknej dokonce jsem byla míň sprostá a též byla v naprostém klidu bez jakýkoliv zátěže , milá , vycházela ten den s mamkou ale mám v sobě obavu že na tom budu závislá a to upřímně nechci ale zároveň chci vědět co z toho brácha měl a také celkově se ráda zajímám o drogy , ráda si o nich povídám a také ráda zjišťuji od ostatních jaké potom měli následky , pocity na začátku atd atd

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den Vilo,
škoda že se nezmiňujete, kolik vám je let. Je vidět, že vás bratrův hodně ovlivnil. Z vašeho dotazu je ještě hodně cítit okouzlení drogou. Zkuste se za pár týdnů zastavit a opravdu se sama sebe zeptejte, jestli tohle opravdu chcete. Možná do věci zasvěťte i vašeho bratra, zeptejte se na jeho názor. Jsou drogy opravdu tak fajn? Pokud máte v rodině závislého člověka, musíte toho přece vědět docela dost.
Zní to jako velké klišé, ale bohužel opravdu na začátku hodně dávají a potom už jen berou. Můžete se ztratit sama sobě tak rychle, že si toho ani nevšimnete. Možná je to nakonec to, co chcete?
Je moc dobře, že jste napsala. Kdykoliv budete zase potřebovat, ozvěte se. Jsou také místa, kam si můžete jít o své situaci nezávazně popovídat. Když budete chtít řekněte si o kontakty.
Držím vám palce ať děláte jen dobrá rozhodnutí
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková