Psilocybin a epilepsie
Targona
Dobrý den, s epilepsií se léčím již od 15 let, nakonec ji uzavřeli jako myoklonickou juv.epi a užívám Keppra 3x denně a valproat 2x denně. Již 15 let jsem bez záchvatu, ale velmi mě trápí psychika, léčím se přes 18 let na psychiatrii, trpím gen.úzkostnou poruchou, silným OCD, panickými stavy a sociální fóbií. Beru pragiolu, Valdoxan, Triticco. Nyní jsem již 3 roky zavřená doma a skoro nedokážu vyjít.Někde jsem se dočetla, že psilocybin na psychiku velmi pomáhá. Ráda bych redukovala léky a konečně se zařadila do společnosti. Mohu se svou diagnózou a tolika léky vyzkoušet "trip"? Nebo léky pro tuhle příležitost vysadit a pak je zase normálně brát? THC mi dělá dobře, ale ne natolik, abych mohla konečně žít. Moc děkuji za odpověď.
Targona

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Targono,
neodvažuji se touto cestou Vám doporučovat tuto zkušenost, resp.bez odborného dohledu. Chápu však, že se nechcete s Vaší situací smířit a naopak hledáte nějaká řešení. Zkusila bych se obrátit na psychedelickou kliniku Psyon, která u nás začíná nabízet ketaminem asistovanou psychoterapii pro léčbu duševních onemocnění. Koukněte se na jejich stránky, kde je řada informací a můžete si to promyslet a domluvit se na nezávaznou informativní schůzku, kde bude informovat o svém zdravotním stavu, užívané medikaci apod. Naopak dostanete doporučení a další potřebné informace. Tým tvoří zkušení odborníci, kteří se v této výzkumné oblasti pohybují delší dobu. Zde je odkaz  https://www.psyon.cz/.
Buďte na sebe opatrná a nepouštějte se do těchto experimentů na vlastní pěst. A budeme rádi, pokud se podělíte o svou zkušenost. Případně se na nás můžete obrátit i s dalšími dotazy.
Za Drogovou poradnu
HS