infikované sušenk
Oliver
Nedavno jsem měl obyč. medové sušenky ale přijde mi ze v nich něco bylo.Citil jsem se po nich jak po slabší dávce Halucinogenů.Může to znamenat že obsahovali něco co tam být nemělo?Nemyslim to jako srandu, bohužel,abstinuji ale tadyto mi to bohužel připomnělo.Obavam se že v nich byl námel nebo byli něčím infikované.teda chci vedet jestli se to dá nějak řešit a jestli mohli opravdu obsahovat něco infikovaného.

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Olivere,
předpokládám,  že jste sušenky kupoval v potravinách. Tam by to mělo nepravděpodobné oproti situaci, kdy ochutnáváte "domácí výrobek" od přátel. Vyloučit se nedá však nic. Jediné, co Vám dá zaruku,  je toxikologický rozbor materiálu.
Některá jídla či jejich příměsi, mohou vyvolávat chutě,  které  v nás vyvolávají vzpomínky, stavy z minulosti.
Můžete se při pochybnostech také otestovat orientačním testy z moče,  které zakoupíte v lékárně. Jsou různé parametrové ( zastoupeni látek) a také méně spolehlivé. Přesnější jsou dělané laboratorní, ale jako zadavatel byste si je platil sám a věřte,  že to není levná záležitost.
Pokud máte stavy, které by vyžadovaly konzultaci s odborníkem,  neváhejte kontaktovat v místě bydliště Adiktologické centrum nebo psychiatrickou ambulanci. Případně  se znovu ozvěte,  a rádi Vám  poskytneme příslušné odkazy na odbornou  pomoc.
Mějte se fajn
HS