syn nekomunikuje
Sindy
Dobrý den, muj syn 30let se před rokem léčil z užívání drog. Žije sám v bytě, má psa - o kterého se starám já v RD. Zřejmě začal užívat znovu pervitin. Začal mi vyčítat, že jsem mu nedala šanci, byť jsem se postarala o všem. Je asi plný zloby, že se mu nedaří. Nechce mě už nikdy vidět. já nevím, jak mu pomoci. s jediným s kým komunikuje je jeho otec (nežijeme spolu), který mu poslal i nějaké peníze. Mě nechce vidět, za psem nechodí.
Otázka je, zda ho mám nechat nebo za ním jít i přesto, že mě nechce vidět a snažit se mu navrhnout znovu léčení.
Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
chápu, že Vás tato situace trápí a nevíte si rady. Doporučuji obrátit se na Kontaktní centrum (u Vás jsou dvě, kontakty níže) a vše co je aktuálně třeba, zkonzultovat v osobním kontaktu, kde je více prostoru. Kontaktní centra pro uživatele drog poskytují ve svých službách i poradenské služby pro rodinné příslušníky (bezplatně, nezávazně, lze i anonymně), nebojte se jich využít. Nejenom, že se můžete poradit, jak vhodně postupovat dál, ale také si doplníte informace, načerpáte podporu.
Plzeň, Kontaktní centrum
Point 14, z. ú.
Kontaktní centrum
Husova 14, Plzeň, 301 00
Zobrazit na mapě
Tel.: 777 570 663
Bc. Denisa Roubalová, DiS.
www: http://www.point14.cz
Plzeň, Kontaktní centrum
Centrum protidrogové prevence a terapie, o. p. s.
Kontaktní centrum
Havířská 11, Plzeň, 301 00
Zobrazit na mapě
Tel.: 377 421 374, 731 522 288
Služby snižování rizik a poradenské služby.
Bc. Radek Chocholatý, DiS.
www: https://www.cppt.cz/nase-zarizeni/k-centrum
Nebo se můžete obrátit na naši Poradnu pro rodinu (sídlí v Praze) - informace a kontakty, zde: http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodinu-ppr.html
Přejeme dostatek sil.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová