absťák
vall
brala jsem dva roky nosem poté jsem byla 10 dni na detoxu opet jsem se k tomu ale vratila rok na jehlách do ted kazdy den klidne i vickrat ted jsem nejaky tyden ani ne cista a jen lezim nechce se mi hybat skoro je mi pocitove zima ale jinak mam horečky je mi špatně, dunní mi hlava mam vykyvy nalad strasne rychle mi ujedou nervy je mi opravdu zle.. podle mamy se jedna o abstinanční příznaky. samozrejmne vim ze na pervitinu se jeví jen psychycka zavislost ale co by to melo byt?. jsem holčina menší postavy 17 let..

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Vall,
bohužel těžko se to touto cestou hodnotí. Může to být odvykací stav, kdy je tělo zeslabené a reaguje takto. Mohou k tomu být i zdravotní obtíže- viróza. Tím, že Vám není dobře a navíc při odvykaíní je člověk podrážděný, tak vše zvládá hůře. Zvažte dle toho, jak dlouho máte horečky a případně další tělesné obtíže, zda se nenechat vyšetřit praktickým lékařem. Jinak doporučuji klid, hodně spánku, tekutin, vitamínů - horčík, zinek, výživné jídlo. Stav by se měl v následujícím týdnu upravit, Berte to tak jako, když se kurýrujete z nemoci.
Máte pak v dalším plánu využít dalších odborných služeb jako podpůrné poradenstvi nebo už jste v minulosti něco takového využívala? Určitě by Vám to pomohlo v dalších krocích, získáte jistotu a podporu v abstinenci.
Budu ráda, když dáte vědět a mohu Vám poskytnout případně kontakty na potřebná zařízení v místě Vašeho bydliště. Nebo dejte vědět, jak se Vám daří dále.
S pozdravem za Drogovou poradnu
HS