Zánět středního ucha
Sara
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat,zda nějakým způsobem pomůže pervitin na zánět středního ucha,zda zmírní bolest,jen dočasně nebo zdali úplně zánět zmizí,myslím co se týče prodělané nemoci (chřipka)…nebo spíše antibiotika a léčit podle odborných lékařskych praktik.dekuji

Odpověděl: Nikol Spůrová
Saro, zdravím Vás,
díky za Váš dotaz. Zajímá Vás, zda Vám pomůže pervitin při zánětu středního ucha. Obávám se, že nepomůže. Tyto komplikace je vždy vhodné léčit dle doporučení lékaře.
Konzumace pervitinu přináší mnoho rizik i pro zcela zdravé jedince. Nevím, nakolik jste informovaná o rizicích pervitinu. Pro jistotu Vám posílám odkaz na náš web, kde naleznete obecná rizika užívání pervitinu: https://drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
Užíváním pervitinu naopak můžete váš celkový zdravotní stav zkomplikovat.
Doporučuji Vám se pervitinu obloukem vyhnout, dodržovat léčebný režim stanovený ošetřujícím lékařem a zbytečně neriskovat případná zhoršení nemocí. Nevím, zda jste schopná a ochotná aktuálně užívání pervitinu zastavit. Pokud ne. Bylo by vhodné vyhledat odbornou adiktologickou péči. Můžete se objednat úplně nezávazně a celou situaci probrat. Můžete si společně s kolegy ujasnit, co Vás vede k užívání pervitinu a zvážit zda jsou i jiné zdravější alternativy, jak „něco", co Vám pravděpodobně v životě schází nahradit „něčím" jiným a bezpečnějším. Některé služby je možné navštívit i anonymně. Je fajn nebýt na to sama
Kdyby Vás cokoliv napadlo, potřebovala se doptat nebo nasměrovat, znovu napište.
Jsme tu pro Vás!
Zatím se mějte hezky a buďte na sebe opatrná.
S pozdravem,
Nikol Spůrová