Koka
Sniffin
Zdravím, začal jsem snupat kokain pravidelně a je to super, jsem spokojený, výborná kvalita. Ale nechci, aby mě to změnilo jako člověka nebo myšlení a chtěl bych vědět jestli se dá nějak přibližně říct kolikaty sniff už je moc, třeba 5 let snupat tak nějak pravidelně a zdravotně na tom budu možná skoro stejně nebo hůř o hodně?
Spíš je to všechno tak, ze zvyšuju šance tomu aby jsem onemocněl jakkoli vážně, ale nedá se to ani říct jistě, ze to tak je bezpochyby. Děkuji za odpověď

Odpověděl: Hana Skořepová
Zdravím,
bohužel Vám neodpovím, co je ještě bezpečné užití a co už je na hranici závislosti, změn chování, zdravotních rizik apod. Pokud by se to dalo odhadnout, tak neřešíme závislosti nebo psychické či somatické komplikace. U každého je to individuální vzhledem k jeho zdravotním problémům v minulosti, v anamnéze, nebo genetickým indispozicím. Dokážete si představit si dát např. 1 za půl roku, když nyní užíváte kokain pravidelně a jste spokojený? Zřejmě byste mi řekl, proč bych to dělal, když je to tak skvělé.
Pokud mohu doporučit, zkuste si dát nějaký čas bez toho, zda to zvládnete.Jak to budete zvládat by vám mohlo napovědět, jak na tom jste.Případně si stanovit nějakou frekvenci, bezpečnou míru užívání. Také by bylo dobré dodržovat následně kroky k regeneraci - odpočinek, vitamíny, kvalitní strava, nedávat si jiné drogy či alkohol atd.
Záleží jen na Vás a přeji Vám, ať to zůstane ve fázi bezpečného experimentu po určitý čas. Pokud byste se však dostal do situace, kdy budete potřebovat odbornou pomoc, určitě  neotálejte a vyhledejte jí.Můžete napsat i sem na Drogovou poradnu.
HS