Odpověď
RS
Dobrý den,chci jen poděkovat za Vaši odpověď...nicméně i trochu veseleji na této stránce..synajsem ve stavu jakém byl vzala přímo na psychiatrickou kliniku..protože byl tak zoufalý a vzal si 3 tablety antidepresiva nejednou..tak jsem zhodnotila situaci jako tragickou..vše nakonec dobře dopadlo..testy na drogy byly skutečně negativní jak tvrdil..dostal psychofarmaka s antidepresiva v kombinací.. nechtěl tam zůstat ale velmi příjemná lékařka si myslí že to zvládneme i ambulantně když po 10 letech pervitinu abstinuje téměř rok a sám..a tak všem kteří v tom lítají..jde to,všechno jde když člověk chce a nikdy své děti nezavrhujte ale podejte jim pomocnou ruku..je to peklo na zemi já vím, ale...mohla bych vyprávět...držím všem palce a věřím že se můj syn konečně vrátí na zem...poslednich 10 let tu byl jen na návštěvě:-)...děkuji...RS

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den,
jsem moc ráda za tuto dobrou zprávu a budu držet palce. Určitě buďte trpěliví, opravdu to byla dlouhá doba, co syn byl na drogách. Všechno půjde pomalu a bohužel někdy to budou dva kroky dopředu a jeden zpátky, ale potkávám spoustu lidí, který fungují i po takto dlouhé "kariéře". Synovi doporučuji, aby docházel ambulantně nejen k psychiatrovi, ale i adiktologovi nebo psychologovi na podpůrné poradenství, aby mohl mít kde si promluvit o svých obtížích a nemusel si to držet v sobě nebo sdělovat to vám -rodině, pro kterou je to někdy emočně náročné a často se v tom můžete cítit bezradně. Pro rodinné příslušníky nabízíme poradenství případně podpůrné skupiny pro rodiče. Pokud jste z Prahy můžu Vám dát odkaz. Jinak opět jako v minulé odpovědi bych Vám doporučila dle místa bydliště. Většina sluřeb je bezplatná a pro rodiče nebo někoho z blízkých je důležité mít možnost ventilovat, jak své emoce, tak se dozvědět i řadu informací. Samozřejmě, jak pro syna, tak pro Vás je to pouze na Vaší ochotě a dobrovolnosti docházet, nikdo Vás nebude tlačit, co nechcete.
Zde případně kontakt na Poradnu pro rodinu SANANIM, Žitná 51 , Praha 1, tel.739 268 527, 284 824 234
Můžete se kouknout i na stránky, kde je více informací o zařízení
http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodinu-ppr.html
Mějte hezký adventní čas a pokud budete chtít dát vědět o tom, jak se vám společně se synem daří zvládat nový život, budu ráda.
HS