jak přestat s Pervitinem
420
chci se zeptat jak mám přestat užívat pervitin, dřív to bylo horší, bral jsem každý den ale po mem prvním delším vztahu se to zlepšilo kvuli mé přítelkyni, což trvalo rok a pul a to jsem si dal tak 3x za celou dobu, užívam jen nosem jinak ne.... poslední dobou jsem ale začal zase, prvně to bylo jen sem tam nejaka akce ale ted se to stupnuje a býva to zase častěji a častěji a ničí mi to muj vztah a prostě vše. nemohu nikam docházet protože to nikdo neví a ani nechci aby o tom nekdo vědel. co bych měl dělat?

Odpověděl: Nikol Spůrová
Zdravím Vás,
díky za dotaz. Je skvělé, že jste napsal a hledáte možnosti řešení užívání pervitinu.
Nejúčinnější formou léčby užívání pervitinu je psychoterapie. Chápu, že nechcete, aby o vašem problému věděl někdo blízký a nechcete nikam docházet. Pro mnoho lidí je náročné ukončit užívání svépomocí.
Bylo by vhodné vyhledat odborníky z oblasti adiktologie a celou situaci probrat osobně, můžete se objednat alespoň na úvodní poradenské setkání a probrat možnosti. Odvykání je velmi individuální záležitost a každému pomáhá něco jiného. Mnoho služeb nabízí i anonymní poradenství, tedy se nemusíte obávat, že o vašem problému bude vědět někdo další. Co Vy na to? Je to pro Vás alespoň trochu přijaté? Víte, kam se obrátit?
Pokud jste z Prahy, můžete vyhledat poradenství zde:
Kontaktní centrum, SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
poradenská linka: 602 666 415 (po - pá 13 - 17)
mobil: 605 240 501
e-mail: kacko@sananim.cz
facebook: www.facebook.com/kacko/
http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
Klidně ještě napište, pokud potřebujete.
Držím palce!
S pozdravem, Nikol Spůrová