MDMA při snaze o dítě
Mňousek
Dobrý den, s partnerkou se snažíme o početí. V pátek jsem byl na večírku a požil jsem MDMA (asi 4x za večer). Nejsem pravidelný uživatel. Chtěl bych se dotázat, zda je možné, že by drogy byly ve spermiích a mohlo by dojít k jakýmkoliv problému v případě těhotenství.
Děkuji.

Odpověděl: Amrit Sen
Mňousku, zdravím Vás,
díky za důvěru. Pokud šlo o jste užil drogy pouze na zmíněném večírku (4x je více, než dost, ale to je na samostatný příběh), a Vaše partnerka drogy neužívá, nemělo by se nic stát.
V každém případě platí, že pár plánující rodičovství by se měl všem drogám a dalším aktivitám, které by mohly mít negativní vliv na zdravý vývoj dítěte, obloukem vyhnout a připravit atmosféru i život sám na společné soužití s miminkem.
Držím palce, ať se Vám vše povede,
buďte na sebe opatrný, Amrit Sen.