kolik vody u i.v. ???
ririv2
1) Co je bezpečnější dávát si u iv aplikace perníku vody ? 0,2 ml nebo 2 ml ? Já si myslím že je bezpečnější 2 ml kvůli tomu že to je více naředěný - méně koncentrovaný. Když dám víc vody mění se pH perníku více k neutrálnímu roztoku ? (resp. té nedovařaný látky co se za něj prodává) ? 2) Co je bezpečnější a pro žíly zdravější - tenká jehla nebo tlustá jehla ? Podle mě je bezpečnější tenká jehla. Je to tak ? ps.: rada ať neberu metodou iv mi vůbec nepomůže.

Odpověděl: Frant. Jirový
Toto je bohužel dotaz, na který vám zde na (veřejnosti volně přístupné) drogové poradně nemohu odpovědět, jednalo by se totiž o návod jak užívat drogy a to není úplně košér. Každopádně odpovědi na své otázky naleznete (pevně doufám) u kteréhokoliv pracovníka jakékoliv instituce, jež se zabývá harm reduction (tj. minimalizováním škodlivých následků - v tomto případě - užívání drog). Nejčastěji jsou to tzv. streetworkeři (terénní pracovníci) nebo Kontaktní centra. Jste-li z Prahy máte možnost spojit se s pracovníky Terénních programů o.s.Sananim (tel: 224920577, 603/209948). Ti vás spolehlivě naučí "co nejbezpečnější aplikaci drogy". Jste-li odjinud a nevíte kam se obrátit, napište mi odkud jste a poradím vám.