Porucha?
Novák
Mí známí odeslali z mého počítače mým prostřednictvím (vlastní přístup na síť nemají a samotné, v podstatě cizí lidi už k tomu nepouštím) už několik dotazů, kdykoliv však zadají kód,odpověď, je, že požadovaný dotaz není ve Vaší databázi. Pokud je to porucha, píši vám proto z jiného počítače, snad se dozvím odpověď Děkuji Váš návštěvník z řad rodičů

Odpověděl:
Vážení, vzhledem k tomu, že se v nedávno minulé době stalo, že v textu dotazu byla překopírována i část cizího e-mailu, získali jsme podezření, že naše Poradna je zneužívána k jiným účelům, než je určena, tedy přímé komunikaci našich odborníků s klientem. Abychom si toto podezření potvrdili nebo vyvrátili, zvolili jsme proto zcela nestandardní postup a ve spolupráci s webmasterem a programátorem si ověřili, že z Vaší adresy přišlo velké množství dotazů od různých klientů-zadavatelů. Z těchto důvodů dotazy z této adresy blokujeme. Pokud máte zájem o této věci dále komunikovat, ozvěte se přímo na e-mail mareckova@sananim.cz.