sex,drogy,nevěra
moni ka
dobrý den.RÁda bych tu řešila problémy, které jdou ruku v ruce .. pritel casto a rad bere drohy.. i ja si snim obcas dam. bohuzel jeho jedina zabava na tom je sex. ja na tom radsi uklizim nebo se jdu projet na kole.. z pocatku mu to nevadilo a vystacil si u porna ale poslednich par dni pohoruji zmeny.. ktere se mi samozrejme snazi vymluvit tim ze uz to nedavam , ze blouznim.. ze jsem nemocna. tak se chci zeptaz na vas nazor.. preci jen i obcasny uzivatel uz neni duveryhodny zdroj myslenek.. zacalo to tim, ze se mu velmi vyrazne zmenila vube potu. coz jsem pichooitelne byla schopna svest na fet. potom jednou do prace na nocni smenu.. pozom si ale nejspis neco poresil a vratil se az za dva dny. telefon samozrejme vypl a tvrdil ze byl na herne protoze mel stihy. coz by se pirad dalo pichopit ale uz je to shodne.. tak to slo nejakou dobu dal. chvili jsme byli cisti a sekali latinu, ale on se mi proste cas od casu za zady "natajno" sjel a udelal nejakou takovou kravinu podivnou.. ale posledni dny teda zaperlil..na moje odpoledni smeny si vee volno a tajne jezdi pryc. kolikrat ho nezastihnu doma ani vecer kdyz se vracim domu..
jeden den prijel a mel poskrabana zada. avsak,on se neskrabal. dalsi den premyslim ze uz je ti delsi doba, co jsme spoku kvuli castym hadkan nespali a asi ctyri dny co je jove prevlecena postel. zvlastni vsak je ze krvavy flek je zrovna na jeho pulce..
do toho si vez dovoleni vybral z mehi uctu nejaky obnos penez. sehnal si co potreboval a vecer se s nekolikahodinovym zpozdenim vratil domu. sanozrejme pri chuti.. ktera me se vsak netykala. jsem vuci nemu velmi paranoidni a podezirava. nekdy (na staveh) az extremne.. chtel se milovat ale me razem presla chut. v podpazi totiz pachl tak normalne. co se mu ten pot tedy trochu pozmenil.. zato na krku a na hrudniku vonel sladceji,nez vonavky ktere pouzivam ja.. samozrejme jsem blazen a prerusta mi pres hlavu paranoia a zacina mi psychicky problem. avsak ze voni sladce nepopreln jen to nehtel resit. jete mi rekl, ze co prijel se ani nemyl ani nevonel.. tim vse skoncilo a ja se ptam.. muze paranoia dojit az do takoveho bodu.. ze bych mela mit tak zive halucinace? slysela neco jineho nez rika.. citila ho jinak nez voni..
nebo ni jeste nekdo da za pravdu, ze tohle jsou uplne normalni hmatatelne dukazy ,ze se na stavech neumi ovladat a podvedl me? blazna ze sebe totiz delat nenecham. budeli treba. necham se vysetrit na psyhologii. predem dekuji za odpoved. monika..

Odpověděl: Amrit Sen
Moniko, zdravím Vás,
díky za důvěru. Nemáte to lehké, chápu závažnost situace i trápení v závislostním vztahu. Obávám se, přestože i Vy užíváte pervitin, jehož užívání může deformovat vnímání reality, že jsou Vaše obavy na místě a vztah i to, co se děje s partnerem čtete správně.
Doporučuji Vám kontaktovat odbornou podporu a vše probrat s pracovníkem/pracovnicí některé adiktologické ambulance, AT poradny nebo kontaktního centra, které poskytují bezplatné poradenství v souvislosti s drogovou problematikou, lze i anonymně.
Znamená to zavolat a domluvit si termín schůzky, není nad osobní pohovor. Při něm, po bližším seznámení se situací Vám zkušený odborník/odbornice, které můžete k větší spokojenosti, zorientování a prevenci eskalace dalších konfliktů podniknout, jak se ochránit. V opačném případě počítejte s dalšími, ještě závažnějšími problémy, kterým se, pokud budete ve vztahu zůstávat, nevyhnete. Myslete i na svojí důstojnost, není Vaší povinností vydržet vše a nechat si ... na hlavu.
Dozvíte se jak a pokud projevíte zájem, získáte podporu v tom, jak vykročit ze začarovaného kruhu zoufalství.
Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty obratem pošleme. Jak je můžete podle oblasti a typu zařízení vyhledat sama, se dozvíte na webu naší poradny, v rubrice Kontakty, začněte Mapou pomoci:
http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
https://www.drogy.net/databaze-kontaktu/
Pokud jste z Prahy a okolí, můžete se objednat například do těcho zařízení a služeb:
Poradna pro rodinu a blízké SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
Pevná linka: +420 284 824 234
Mobil: +420 739 268 527
E-mail: rodice@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodinu-ppr.html
Provozní doba:
Pondělí 9 - 19
Úterý až čtvrtek 9 - 17
Pátek 9 - 15
Adiktologická ambulance SANANIM
Žitná 1574/51, Praha 1
Telefon: +420 724 521 913
Mobil: +420 724 521 913
E-mail: klinika@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/adiktologicka-ambulance-a-adiktologicka-ambulance-pro-mladistve-aa.html
Provozní doba:
Pondělí 12 - 20
Úterý 9 - 17
Středa 9 - 17
Čtvrtek 9 - 17
Pátek 9 - 15
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
Mobil: +420 605 240 501
Poradenská linka: +420 602 666 415 (po - pá 13 - 17)
E-mail: kacko@sananim.cz
Facebook: www.facebook.com/kacko/
Web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
Provozní doba:
Pondělí 13 - 19
Úterý 9 - 19
Středa 13 - 19
Čtvrtek 9 - 19
Pátek 9 - 19
Víkendy a svátky 13 - 19
Nebo přijďte bez objednání na některou z malých motivačních skupin, které probíhají každé úterý a čtvrtek od 10:30 do 12:00 v našem Denním stacionáři v pražských Holešovicích:
Denní stacionář SANANIM
Janovského 26
170 00 Praha 7
Pevná linka: +420 220 803 130
Mobil: +420 605 212 175
E-mail: stacionar@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/denni-stacionar-dst.html
Provozní doba:
Pondělí 8 - 16 16:30 -20
Úterý 8 - 16
Středa 8 - 16 18:30 - 20
Čtvrtek 8 - 16 17:30 - 19
Pátek 8 - 15
Stačí zatím takto? Kontakt s podporujícími odborníky neodkládejte, ušetříte si spoustu zbytečných útrap. Přeji Vám vše dobré, držím palce, kdybyste ještě něco potřebovala, napište,
Amrit Sen.