Kdo je nejlepsi??
Lucifer
Ahoj!
Je me 30 a pernik beru 15 let, z toho poslednich 5-6 nitrozilne. Musim narovinu rict, ze kdyz jsem zacala strilet, musela jsem se sama sobe smat za to, ze jsem si tech predchozich 10 snupanim myslela, ze vim, co jsou drogy. Obratilo mi to zivot vzhuru nohama a ty prvni, tri roky byly ty nejhorsi v mem zivote. Ale musim uznat, ze ja jsem trochu vyjimka mezi fetakama, a tak jsem to nejak ukocirovala jako vzdycky. Bez zadne pomoci, na vse jsem byla sama, ale nikdy jsem nebyla bez prace, mam vysokou skolu, neztratila jsem pratele ani rodinu. Dokazu prepnout ze dne na den a uplne v pohode si nedat. Ale v momente, kdy se k tomu dostanu, jsem doslova bezedná… Nikdy jsem byla v zadne poradne protoze mam v sobe predsudek, ze co me muze radit nebo chapat clovek, co to nezna na vlastni kuzi. Taky jsem z velke casti presvedcena, ze vzhledem k me zivotni urovni, jsem uplne v pohode a nic takove ja nepotrebuju. Je to poprve za cele ty roky, co nekam vubec takhle pisu. A ja bych se chtela zeptat, jestli by me mohl nekdo doporucit nejake fakt vyhlasene “mistry” Vaseho oboru, nebo jestli vite i o terapeutech, kteri sami brali drogy, nebo ja nevim…. Ja jsem totiz strasne slozita povaha a vim, ze moje hlava jenom tak nekoho nevezme.
Prosim vas, muzete mi dat nejake osvedcene kontakty? Mockrat dekuju!

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás, díky za důvěru.
Je fajn, že si o tom, co prožíváte, chcete s někým promluvit. Ve většině týmů odborných služeb, pracuje někdo s podobnou zkušeností. Napište, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám obratem kontakt na takový tým pošleme. Stačí pak zavolat a říci, že byste si ráda domluvila termín konzultace s odborníkem, který má zkušenost s užíváním a uzdravením ze závislosti. Pochopte, není košer uveřejňovat jména kolegů z oboru bez jejich vědomí s tím, že v minulosti užívali drogy. Někdo s tím může být "v pohodě", jiný nikoli.
Pokud budete chtít konkrétní kontakty, mohu je, pokud budu vědět, o jakou oblast republiky má jít, s jejich svolením uvést v další odpovědi a poslat ji neveřejně.
Přeji Vám vše dobré, držím palce,
Amrit Sen