Zničený spánek
PrejABudeTiParno
Dobrý den, chtěl bych se zeptat.
Skoro každý víkend si dávám cca 2g mdma za večer a třeba nespím 1-3 dny, protože si furt dohazuju. Jenže v poslední době se mi začalo stávat v týdnu, že z ničeho nic usnu na různých místech, nedam se skoro vzbudit, ale na druhou stranu když chci já sám spát večer, tak to nejde.
Popsal bych to takovým náhodným vypínáním na místech, kde je to alespoň trochu možné.
V práci, když si sednu.
V autobuse, v autě... prostě když to dovolí okolí, tak prostě vypnu.
Co by to mohlo být? Předem děkuji za odpověď.

Odpověděl: Anna Novotná
Dobyž den, PrejABudeiParno,
těžko bohužel takhle na dálku soudit, o co by mohlo jít. Může jít o vyčerpání organismu, který hledá každou možnou chvilku klidu na regeneraci, ale i o závěžnější zdravotní problémy. Přecejen, pravidelné 1 - 3 dny bez spánku jsou opravdu dost, tělo opravdu možná volá o pomoc.
Zkoušel jste být delší dobu bez mdma? Objevují se tyto potíže i přesto? I když jste v pohodě, odpočatý a s dostatkem spánku? Pokud by problémy při vysazení mdma odezněly, asi by bylo fajn dát organismu  čas se dát do kupy...pokud by potíže i přesto přetrvávaly, neváhala bych a vyhledala lékaře, který by vyloučil případné vážnější zdravotní příčiny (asi je dobré začít u praktického lékaře).
Držím palce, ať je lépe! Budeme rádi, když dáte vědět, jak se daří.
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná