Odpověď
V.m
Dobře děkuji moc jsem z olomouckého kraje já se ale bojím že na mě budou zlý když jim to řeknu ale dám na vaši radu.

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den,
chápu Vaše obavy a rozhodnutí je opravdu na Vás. Nemohu a nechci Vás do ničeho tlačit. Pro mě osobně by bylo lepší zabezpečit zdraví své a svého dítěte než postoj okolí, Zkuste zajít do Kontaktního centra ve Vašem městě:
Společnost Podané ruce, o. p. s.
Kontaktní centrum Sokolská 48, Olomouc, tel.: 778 411 689
nebo využít přímo zdravotnické zařízení se substituční léčbou
AT ambulanceI. P. Pavlova 6, Olomouc, tel.: 588 444 618
MUDr. Jarmila Šmoldasová
www: http://www.fnol.cz
Případně další odborná zařízení v olomouckém kraji najdete zde na stránkách https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/?t=2&r=9&d=&c=#result
Mohou Vám pomoci i v dalším období i po porodu nabídnout další spolupráci, pomoc, odkaz na léčebná zařízení apod.
Držím Vám i Vašemu miminku palce, ať to dobře dopadne. Když se budete chtít podělit o svou zkušenost budu ráda.
HS