Pervitin obličej
PeroDrtic
Proč se mi na druhý den zničí obličej a čím víc dnů tím vic vypadám jak fetka i když hodně jim a piju stejně se mi propadne obličej jdou vidět lícní kosti a kruhy pod očima hodně výrazne uz po jednom dni a po 2-3 dnech už vypadám odporně úplně to změní tvar obličeje, co mám dělat abych i po 2-3 dnech bez spanku nevypadal jak typický feťák ?

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, PeroDrtic,
bohužel žádnou zázračnou radu pro Vás nemám....na obličeji se podepisuje právě vyčerpání, nedostatek spánku a odpočinku, ale může jít i o důsledek vážnějších zdravotních problémů (problém s ledvinami, játry....).
Možná by bylo fajn projít komplexnější lékařskou prohlídkou, v rámci které by se vážnější zdravotní problémy vyloučily.
Pokud by šlo opravdu jen o následek pervitinové jízdy, nezbývá asi, než se s těmito následky smířit, snažit se dopřát tělu potřebný odpočinek a nejet několik dní v kuse. Prostě snažit se svůj organismus spíše šetřit než mu nakládat.
Buďte na sebe prosím opatrný
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná