Laps?
Jay666
Zdravim, obracím se k vám s dotazem. Dřív jsem užíval pervitin, mdma a hulil kazdej den (cca 2,5roku). Pak jsem přestal za dne na den se vsim. Momentálně to mám tak, ze Brko si dam tak jednou za týden, mdma pouze na velkých akcích jednou za čas. Pervitin už jsem si nechtěl dat nikdy, byl jsem čistý 8 měsíců. Ale tenhle víkend to na mě padlo a byl jsem premluven si dat, takže takový víkendový tah. Pervitin mi nikdy moc dobre nedělal na psychiku tak se chci zeptat jestli i po jednom užití po delší době muze nastat nějaké zhoršení mého stavu. Po dvou dnech jsem se trochu vyspal a jsem akorát furt unavený a bez nálady a akorat si to vyčítám sám sobě.. Zároveň asi stojí za zmínku ze jsem dřív užíval ad elicea a teď užívám pouze trazodon v udržovací dávce.
Díky za odpověď.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru, dobře, že píšete. Je moc fajn, že jste doteď dokázal významnou dobu svoje užívání drog redukovat. Píšete, že užíváte antipresiva, předpokládám, že jste v péči psychiatra, který Vám je dlouhodobě předepisuje, opravte mě prosím, jestli je tomu jinak.
Pro člověka s podobnými potížemi jsou vždy mimořádně řizikové psychostimulanty, tím spíš pervitin, halucinogeny, ale i THC. Je to individuální, ale vždy existuje riziko, že se i po jediném užití zmíněných látek může zdravotní, respektive psychický stav takto zasaženého člověka významně zkomplikovat a zhoršit i na dlouhou dobu, nebo že se může člověk s psychickou poruchou, nebo onemocněním nadobro zbláznit.
Doporučuji Vám proto radovat se a děkovat, že se Vám to dosud nestalo a napříště se drogám obloukem vyhnout.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
držím palce! Amrit Sen.