Mdma a ibalgin 500mg
Foooror
Zdravím užívám krystalickou formu mdma a když začíná se oddbouravat “stav” tak si hodím do sebe inalgin mám dotaz zda muže se mi něco stát někdy protože zatím vše Ok

Odpověděl: Amrit Sen
Fooorore, zdravím Vás,
díky za důvěru. Rozumím dobře, že lék užíváte k tomu, aby byl tzv. "dojezd", "návrat do normálu", nebo další projevy předcházející intoxikace snesitelnější, nebo méně nepříjemné?
Chápu správně, že jste se při psaní dotazu překlepl a měl na mysli lék proti bolesti a chřipce Ibalgin?
Po pravdě řečeno, zásadní komplikace Vám s největší pravděpodobností nehrozí a i když jde o velmi rozšířený a poměrně bezpečný lék, neměl by se užívat ani preventivně, ani často, protože kromě jiného zatěžuje a může poškodit zažívací ústrojí, nejčastěji žaludek.
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.