Měnění barvy pervitinu
Globus
Dobrý den,
píši s jedním dotazem, který mě aktuálně zajímá. Vím, že se přirozeně stane, že má pervitin nažloutlou barvu, ale je možné, aby tu barvu změnil?
Aby byl třeba původně bílý a po několika dnech nebo týdnu změnil barvu na žlutou?
Mám z toho těch dost strach a jsem až paranoidní, aby mi z toho něco nebylo.
Předem děkuji za odpověď.

Odpověděl: Amrit Sen
Globusi, zdravím Vás,
díky za důvěru. Možné to je, i když se to někdy děje na opak, pokud je pervitin se zbytky "solnice", tedy HCL, kyseliny chlorovodíkové skladován s přístupem vzduchu, pak může nedokonale dosušovaný pervitin vyblednout, nebo zbělat. Opačně se to může také stát, například, když zvlhne, nebo absorbuje vodu z ovzduší. Čistě teoretizuji, zeřloutnutí látky, nebo směsi látek, které popisujete, mohlo mít i jiné příčiny.
V každém případě šlo, mírně řečeno o podezřelý "materiál", kterému byste se měl v rámci pravidel HR (harm reduction - snižování rizik) a nejzákladnější péče o své zdraví a život pro příště obloukem vyhnout.
Rozumíme si?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.