Pervitin
Inkognito
Dobrý den, jak dlouho je cca u průměrného muže s váhou okolo 70ti kilo detekovatelné z moče jednorázové užití půl gramu a jednoho gramu pervitinu? Užívám nárazově buď půl gramu za jeden den, nebo jeden gram za dva dny jednou za cca 2 mesice, takže je předpoklad, že před užitím je tělo čisté.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
netuším v jaké frekvenci užíváte, co pro Vás znamená nárazově?
Doba detekce je velmi individuální záležitostí, uvedené údaje jsou pouze orientační, proto to prosím tak berte.
Záleží na kvalitě konzumované látky, na intenzitě/frekvenci užívání, ale také na organismu, jak dalece je schopen se s odbouráním toxických látek vypořádat, proto to může být u každého trochu jinak.
Detekce pervitin
moč:  3 - 21 dní (při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne)
krev: 1 - 3 dny
sliny, pot: 1 - 3 dny
Orientační testy se dají volně koupit, můžete se sám otestovat, abyste věděl, jak si vedete. Mezi jednotlivými konzumacemi doporučuji udržet co nejdelší časový úsek, dostatečně si odpočinout, vyváženě stravovat, udržovat pitný režim, doplnit vitamíny a minerály.
Stačí to takto?
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová