Rozleptaný krk
Noone
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda je možné mít po užití pervitinu nosem rozleptaný krk? Nebo jej mít nějak podrážděný, popř. po jaké době se to může spravit?
Předem moc děkuji a hezky den.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
na dálku a s minimem informací, jen těžko dělat objektivní závěry, obzvlášť pokud jde o zdravotní potíže.
Distribuované drogy bývají velmi často ,,říznuty" dalšími příměsi (větší objem/větší zisk), tam pak nelze vůbec předvídat, jaké zdravotní komplikace mohou nastat, leckdy uživatel ani netuší, co vlastně užil. Některé příměsi mohou být více škodlivé než droga samotná.
Bylo by rozumné navštívit lékaře a nechat se vyšetřit. Pokud se Vám k lékaři nechce, doporučuji alespoň zajít do Kontaktního centra pro uživatele drog, například v našem Káčku pracují i lékaři a zdravotní personál. Otevřeno je každý den, dnes od 9h do 19h. Služeb se dá využít zcela bezplatně, anonymně a nezávazně, není čeho se bát.
Kontaktní centrum, SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
mapa
poradenská linka: 602 666 415 (po - pá 13 - 17)
mobil: 605 240 501
e-mail: kacko@sananim.cz
facebook: www.facebook.com/kacko/
Pondělí13 - 19
Úterý 9 - 19
Středa13 - 19
Čtvrtek9 - 19
Pátek9 - 19
Víkendy a svátky13 - 19
http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html2
Přeji, ať to není nic vážného.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová