Pervitin a ghb
Petule23
Tak mam za sebou mesic a pul abstinenece po te jsem podlehla a napila se znovu ale po par dnech jsem ani nedopila lahev a rekla si dost dobted na tu lahev koukam a jen mi dava snad silu si nedatvzvlastni.vetsina zdr.problemu me presla ale hlava je problem furt se nedokazu probrat a zacit fungovat sedim jen v kresle kourim a koukama vim ze bych mela priteli udelat jidlo protoze dre jak pes a furt jen sedim jak vim co by bylo dobry udelat ale nemuzu se k tomu nejak vubec vyhrabat pak dostavam jeste schyzu na hlasy ffurt neco slysim ne vidim.vetsinou lidi sousedi obko me mluvi a pak do toho uz zahrnuju i pritete' coz neni dobty vůbec pro nás vztah. Jsme pak na sebe zlý a jenom se hadame. Nenahrazují to absolutně ničím. Předtím to byl alkohol ted sem si řekla že ze budu mít jen na absťák pár dyjaku 10 a hned jak jsem začala vnímat realitu jsem přestala s dayzepanama ale něco na spani protože to je a ne usnout tak si dávám dějin psichyatrickou žádného nemám. V sananimu si přečetli to samé jako já takže defakto tam furt nebylo o sbstakach av tak tak jestli by mi můžete pomoci i když už to neberu teďka už 5den ale jsem si už jista jenom potrebuju poradit jak naladit hlavu a tělo aby dělali co má. Změna pisma mě třeba uplne nejvíc dostala do kolen to bylo taky nebo tak díky ze jste semnou že to mám kam pustit někam koho to taky zajímá. Moc děkuju

Odpověděl: Markéta Kordová
Peťule, dobrý den,
jestli to chápu dobře, pokoušíte se o abstinenci. Po měsíci a půl jste to nevydržela a napila se, ale zkoušíte bojovat dál. Možná je zbytečné koukat na nedopitou lahev, zkuste ji zlikvidovat, ať ji nemáte na očích a zbytečně Vás to nepokouší.
Doporučuji doplnit vitamíny a minerály (vápník, hořčík), udržovat pitný režim (nealko), vyhněte se colovým nápojům, kávě a energy drinkům. Zkuste vyváženou a pestrou stravu.
Naše Drogová poradna také spadá pod organizaci SANANIM, chodíte do nějakého našeho zařízení?
Můžete využít skrytou poznámku, není na veřejné části webu, nikdo ji tedy neuvidí. Budu ráda, když dáte vědět, jak to s Vámi dál vypadá.
Mějte se zatím hezky, přeji dostatek sil!
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová