Metamfetamin X Pervitin
Veneur81
Dobrý den,
zeptám se asi hloupě, ale jelikož takto mluvili lidé, co by o drogové problematice měli něco vědět... Tak jsem trochu zmatený.
Vždy jsem si myslel, že pervitin=metamfetamin.
Můžete mi to potvrdit?
Protože ti lidé se bavili o pervitinu.
A poté o metamfetaminu jako o jiné droze.
Jak to tedy je?
Děkuji za odpověď!

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Veneur81.
Máte pravdu, pervitin je dnešní téměř slangový název pro metamfetamin, původně byl pervitin obchodní název. Na rozdíl by proto bylo lepší zeptat se těch, kteří o uvedených drogách mluví jako o dvou různých.
Napadá mne jedna - asi nejjednodušší - možnost: kde by metamfetamin bylo označení čisté látky (z výroby), pervitin by pak bylo označení pro to, co se prodává na ulici, často smíchané s kde čím? Ale jde jen o mou domněnku, předpokládám, že možností bude více.
Z jakého důvodu se ptáte? Dostal/a jste se do nějaké skupiny, kde se takto o drogách mluví?
S pozdravem,
Gabriela Minařík.