Pervitin a sex
XXX
Dobrý den. Rád bych se zeptal na diskrétní záležitost. Rád bych se miloval s jednou dívkou, ale řekla mi, že bere perník, což mě dost zaskočilo. Vůbec jsem to o ní nevěděl. Hrozí mi případně nějaké riziko? Perník si nepíchá, ale šňupe. Možná se ptám jako hlupák, ale já s tímto díky bohu nemám žádné zkušenosti. Děkuji za odpověď

Odpověděl: Nikol Spůrová
XXX, zdravím Vás,
díky za dotaz. Je skvělé, že se již předem zajímáte o rizika spojená se sexem s uživatelkou pervitinu. Nevím, co konkrétně Vás zajímá, ale pokusím se odpovědět. Pokud se ptáte na rizika spojená s intoxikací, sexem drogy přenést nelze.
Asi největším rizikem může být přenos sexuálně přenosných chorob (zejména hepatitidy, HIV, syfilis, ...). I když píšete, že partnerka neužívá injekčně, nevadí. Tyto choroby lze přenést i jinak a také k Vám nemusí být upřímná. Proto pokud se rozhodne mít společný sex, doporučuji se chránit prezervativem. Chráníte nejen sebe, ale i partnerku.
Setkávat se s aktivními uživateli drog pro Vás, jakožto abstinujícího člověka, může být risk. Už s ohledem na to, že Vás mohou drogy také zlákat nebo Vám může partnerka drogu „podstrčit" bez vašeho vědomí, například do pití.
Stačí takto? Klidně ještě napište.
Přeji vše dobré!
S pozdravem,
Nikol Spůrová