Kratom a odvykání
Majklos
Ahoj,
už přes rok jsem denním uživatelem kratomu. Jednu dobu jsem dával i 20g denně.
Mnoha z vás, kdo to máte podobně si asi říká, že nejde přestat tak jednoduše. Jelikož mám zkušenosti s užíváním i odvykáním, rád bych vás trošku povzbudil.
Ano, závislost na kratomu existuje. A ano, odvykání může být nepříjemné, ale pozor! Při odvykání se s nepříjemnými pocity potýkáte max 1 až 2 dny. Budete cítit únavu, slabost, a možná menší tlak směrem od žaludku. Tento stav trvá tak jeden den. Já to měl hlavně z rána a odpoledne po šálu kávy a černého čaje se to výrazně zlepšilo.
Proto bych vás kdo si chcete odvyknout rád povzbudil. Je to nepříjemné, ale když se dva dny kousnete, zařídíte se tak, abyste byli nejlépe doma s blízkým člověkem, měli klidný den a neměli povinnosti, které nás mohou dohnat do stresu, zvládnete to a za 3 dny jste cajk. Není to intenzivní, ale jde to znát.
Držím vám palce, ahoj

Odpověděl: Nikol Spůrová
Majklos, zdravím vás,
gratuluji Vám k vysazení kratomu a také moc děkuji za povzbuzení pro naše klienty. Velmi si vážíme takových informací, jsou pro nás důležité.
Je skvělé, že jste to zvládl svépomocně. Setkáváme se klienty, kteří popisují tak nepříjemné odvykací stavy a díky tomu se jim dlouhodobě nedaří kratom vysadit, možná na to ani pomyslet. Někdy může být bezpečnější cestou postupné vysazování či pobyt na detoxifikační jednotce. Cesty jsou různé a dle individuálních potřeb.
Přeji, ať se Vám dále daří abstinovat a budeme rádi, když napíšete, jak se daří abstinence od kratomu s odstupem času.
S pozdravem,
Nikol Spůrová