Sex
Tomy2711
Čau,prosím vás kolik minut před sexem si mám snupnout perník když chci dlouhý sex s manželkou?ja si ho dal tak 2 hodky předem a nechtěl se postavit.Diky za radu.
PS:mám asi190cm a vážím 95kg 🙂

Odpověděl: Amrit Sen
Tomy, zdravím Vás,
díky za důvěru. Odpusťte, ale rady a tipy na to, jak si intoxikaci drogou nejlépe užít nedáváme.
Posláním naší poradny a náplní práce odpovídajících je především pomoc a podpora lidí, kteří v jakékoli souvislosti s užíváním drog trpí, včetně rodinných příslušníků a dalších blízkých. Také osvěta, motivace a podpora k léčbě závislosti, snižování rizik a destigmatizace lidí, užívajících drogy napříč společností.
Snad chápete.
K Vašemu dotazu snad jen, že zdaleka ne všem pervitin sex prodlouží, často je tomu naopak, například neschopností erekce.
Chemsex, čili sex na drogách a v souvislosti s užíváním pervitinu to nesporně platí, obrušuje city a dusí lásku, tedy to nejcennější, čím může partnerský vztah disponovat, apeluji na Vás, nenechte si je vzít.
Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.