2roky
Kiki
Dobrý den.
Zkráceně řečeno,po roce vztahu s přítelem,jsem zjistila, že užívá denně pervitin.Na jeho žádost o pomoc, že by chtěl přestat jsem mu "pomohla"přestat.Je tomu již 2roky,co neužívá drogu.vše se povedlo,milujeme se, jenže..
Je jasné, že je jiný,ale říká mi, že ho nic nebaví, když nepracuje tak jen leží nebo spí.Žádná aktivita včetně sexu ho vůbec nebaví.Tvrdí mi, že neví,co s tím.Psychiatr vyšel jen jednu návštěvu.Prosím o nějakou terapii,komunitu, následnou péči,cokoli.Je to hrdý chlap, který si spoustu věcí nepřizná nebo neví.. Chová se depresivně,ale podle psych.moc v depresi není.Co s tím?Po tom všem úsilí a naší lásce o něj nechci přijít,ale je to už neúnosné.. Děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Kiki, dobrý den,
je fajn, že jste přítele podpořila a abstinuje. Rádi Vás nasměrujeme, ale netuším, kde žijete.
Pokud jste z Prahy, může se přítel obrátit na některé z našich zařízení, je více možností, podívejte se na naše stánky: www.sananim.cz (pročtěte jednotlivá zařízení, v případě, že se budete potřebovat na cokoliv doptat, tak ještě napište).
Vy se můžete obrátit na naši Poradnu, která se přímo specializuje na práci s rodinnými příslušníky závislých osob a vše potřebné zkonzultovat v osobním kontaktu, případně využít i možnost sezení Vás obou, společně. Poskytujeme bezplatné služby, jen je třeba se předem objednat na uvedených telefonních číslech nebo přes email.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
pevná linka: +420 284 824 234
mobil: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
Pondělí 9 - 19
Úterý - čtvrtek 9 - 17
Pátek 9 - 15
http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodinu-ppr.html
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová