Manžel drogy
Jana
Dobrý den, prosím o radu. S manželem máme 2 děti a nyní jsem zjistila, že užívá kokain. Když jsem ho poznala, tak měl problém s marihuanou, ale nechal toho, protože věděl, že mi to vadí. Příležitostně si trávu zahulil, byla jsem vždy sice naštvaná, ale bylo to občas, tak jsem vlny nedělala. Teď jsem se dozvěděla, že jede v koksu, nakonec mi to po několika hadkach i přiznal. Tvrdil, že to bylo tak 3 za rok, vím, ale že mnohem častěji. Často jezdí na několik dní pryč, takže nemám žádnou záruku, že toho nechá. Sice to slíbil, ale to co bude dělat ve skutečnosti se nedozvím. Chci se s ním z tohoto důvodu rozvést, protože nevidím jiné řešení. Zároveň mě to strašně štve, že takhle rozbil rodinu a budeme tím všichni trpet. Stejně tak ani nevím, zda to uvést jako důvod rozvodu. Nechci, aby přišel o práci, ale zároveň nechci, aby dělal u rozvodu problémy a naschvály, on rozvod kategoricky odmítá a prý mám předsudky a ničím rodinu. Nevím, jak dál. K odborníkovi ho také nedostanu, on totiž problém dle jeho nazoru nemá.

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím, Jano,
asi nedopatřením jste zadala stejný dotaz 2x - ne jeden z nich jsem před momentem reagovala (kód 739362), pro jistotu kopíruji odpověď i sem.
Mějte se hezky, MK
Kopie:
Jano, dobrý den,
chápu Vaše znepokojení i potřebu celou situaci nějak řešit. Pokud Váš partner má dojem, že problém nemá a nemá v úmyslu zajít za odborníkem, můžete to udělat Vy sama. Netuším, kde žijete. Pokud je Vám Praha dostupná, můžete se obrátit na Poradnu pro rodiče a partnery a vše co je aktuálně třeba zkonzultovat v osobním kontaktu. Poskytujeme bezplatné služby, jen je třeba se předem objednat, níže kontakt.
Pokud žijete někde jinde, tak uveďte, jaká města máte poblíž, pokusíme se Vás vhodně nasměrovat jinam.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
pevná linka: +420 284 824 234
mobil: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
Pondělí 9 - 19
Úterý - čtvrtek 9 - 17
Pátek 9 - 15
http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodinu-ppr.html
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová