Těhotenství
Juráš
Dobrý den, moje přítelkyně je v 5.měsíci těhotenství a bohužel užívá pervitin. V minulosti jsem byl taky uživatel, ale už jsem 5 let čistej. Přítelkyně utíká z domu i na několik dní. Když se vrátí a něco jí vyčtu, začne se chovat jako šílená a vyhrožuje, že si něco udělá. Bojím se o ní í o miminko a nevím, co mám dělat.

Odpověděl: Markéta Kordová
Juráši, dobrý den,
gratulujeme k Vaší abstinenci, je fajn, že se držíte, i přes to, že se to partnerce nedaří.
Chápu Vaše obavy, jak o miminko, tak o ní. Doporučuji spojit se s kolegyní PhDr. Ilonou Preslovou, která se plno let věnuje práci se závislými matkami. Pokud přítelkyně nebude s návštěvou souhlasit, objednejte se na konzultaci, alespoň Vy, abyste se poradil, co a jak dál.
Centrum komplexní péče o dítě a rodinu, SANANIM
pevná linka: +420 220 80 31 30
mobil: +420 702 036 237
email:  pece.dite@sananim.cz nebo preslova@sananim.cz
více zde: http://www.sananim.cz/o-nas-1/centrum-komplexni-pece-o-dite-a-rodinu-ckp.html
Držíme palce! V případě potřeby napište kdykoliv, jsme tu pro Vás.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová