pomoc
klara
dobry den potřebuji poradit jak se zbavit chute na cocain vetsinu casu ho beru kdyz jsem ve stressu v praci atd ze zacatku jsem to brala z mala jenze ted mi pomulu prijde ze uz to beru ob 3 dny a uz nemam se na koho se obratit a rodice a kamarady nechci zatezovat stim

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, klaro,
díky moc za Váš dotaz. Píšete, že nemáte na koho se obrátit, že nechcete své blízké zatěžovat. A přesně pro takové momenty tu jsou adiktologické služby, kde se dá otevřeně mluvit o tom, co se děje.
Jednoduchá rada na zvládání chutí úplně není, každému funguje trochu něco jiného. Někomu pomáhá detailně si plánovat volný čas; fyzicky se vyčerpat; mít někoho blízkého - bezpečného, kterému se v takové chvíli dá zavolat; připravit si  krizový plán, co v případě chutí dělat atd..Obecně platí, že by se měl člověk vyhýbat rizikovým místům, lidem, situacím.
To se ale jednoduše řekne a hůře provádí...Proto je fajn mít možnost o braní někde mluvit, kouknout se na celý problém detailněji - co Vám braní dává a co bere, ve kterých momentech po kokainu saháte atd.
Doporučila bych Vám obrátit se na nejbližší adiktologickou ambulanci. Pokud jste z Prahy nebo ji máte blízko, můžete zkontaktovat například Adiktologickou ambulanci SANANIM
Pondělí 12 - 20
Úterý 9 - 17
Středa 9 - 17
Čtvrtek 9 - 17
Pátek 9 - 15
mobil: 724 521 913
Žitná 1574/51, Praha 1
http://www.sananim.cz/o-nas-1/adiktologicka-ambulance-a-adiktologicka-ambulance-pro-mladistve-aa.html
Pokud je pro Vás Praha špatně dostupná, zkuste se podívat do Mapy pomoci a vyhledat si službu dle nejbližšího většího města.
https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
Držím palce, ať se Vám podaří chutě zvládnout!
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná