Sen
ŘíkejtemiTýna
Dobrý den jsem každodenní uživatelka pervitinu. Jsou ale dny kdy si nedávám (buď nic nemam a nebo se chci vyspat a celkově odpočinout) a když si celý den nic nedám a pak jdu spat tak vždycky tu noc se mi dějou divný věci. Začíná to nevolností, svemdění tela a proste asi klasickej dojezd. Ale pokazdy se mi zdá sen.. jenže to je úplně jak kdyby realita.. V tom snu jsem ve stejný místnosti kde spim a snažím se usnout a vždy mě někdo začne škrtit (nevim kdo vždy vidím jen něčí ruce jsk mě držej pod krkem) a já úplně kricim a braním se a pak když už nemuzu dýchat tak se vždy probudim a dobrý.. je to normální nejakej dojezdovej stav? Děje se mi to fakt pokazdy co jsem cely den čistá.. Nikdy mě nikdo neškrtil takže to nemůže být nějaký trauma nebo tak
A ještě se chci zeptat.. když je člověk pod vlivem tak je vykroucenej ale muže být vykroucenej i člověk co už nebere? Jako že mu to zůstane jako následek několikaletého fetovani? Děkuji za odpovědi!
Jinak tuhle stránku už sleduju fakt dlouho a vždy když jsem měla nějaký problém tak tady jsem našla odpověď. Vážim si vás už jen z duvodu ze ostatní lidi nás odsuzujou a vy se nám snažíte pomoc! :)

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den Týno,
odpovídám znovu na váš dotaz.
To, co popisujete je velmi zajímavé. Bohužel asi nepůjde přesně určit o co se jedná. Přesto se o to pokusím. Jde o jakousi snovou produkci, když nějakou dobu neužijete váš mozek začne odpočívat - když sníte můžou se začít projevovat různé strachy a obavy. Postava vraha - útočníka je ve snech častá. Zajímavé je, že nepopisujete žádné emoce spojené s takto děsivým snem.
Probudíte se? Popisujete sen jako opakující se a velmi živý, jde tedy pravděpodobně o lucidní sen - sen jaký mají třeba děti a dospívající, když se jim zdá, že ve snu padají nebo létají. Takový sen přichází často právě na začátku usínání. Jde o tzv „živý" sen.
Můžete zkusit se svým snem pracovat v jiných dnech, když usínáte pod vlivem. Zkuste si situaci znovu vybavit, zkuste si třeba představit postavu útočníka a navázat s ní kontakt. Můžete mu/jí říct ať už k vám do snů nechodí. Případně si třeba zkuste představovat, že usínáte v malé kleci nebo za zábranou kam se k vám nikdo nemůže dostat. Tyto imaginace, pokud je budete zkoušet pravidelně by mohly trochu pomoci.
Ještě k vašim dalším otázkám: „vykroucený" může být opravdu i člověk, který už nějakou dobu nebere....určité znaky bývalého užívání mohou přetrvávat.
Děkujeme vám za slova chvály a uznání, taková slova pro nás hodně znamenají a nedostáváme je často. Jsme rádi, že tady můžeme být pro vás.
Když budete cokoliv potřebovat ozvěte se.
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková