Test na drogy
Karel
Dobrý den.
Měl bych ještě jeden dotaz ,je pravda že když se udělá test na drogy z krve tak kokain se dá zjistit jen za max do 2 dnů v krvi ? Slyšel jsem že když se dělají testy na pokyn soudce tak Kokain se dá zjistit z krve až za poslední 2 měsíce ,ale to bude asi blbost že? Díky

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Karle,
existuje možnost, jak ověřit užívání i půl roku zpětně, a to analýzou ochlupení nebo vlasů. Z krve však skutečně jednorázové užití kokainu za dva měsíce nezjistíte. Jde řádově o dny.
Nejpřesnější informace v závislosti na vzorku, jeho kvalitě, ale i typu a kvalitě testu, vám mohou podat zde:
Ústřední toxikologická laboratoř
při Ústavu soudního lékařství a toxikologie Všeobecné fakultní nemocnice v Praze
areál Dětské kliniky, 1.patro, budova A2
Ke Karlovu 2, 120 00 Praha 2,
Tel.: 224 967 188
https://www.vfn.cz/pacienti/kliniky-ustavy/ustav-soudniho-lekarstvi-a-toxikologie-soudni-lekarstvi/
Pokud byste chtěl napsat víc o tom, proč se vlastně ptáte a co se děje, můžete k tomu využít i skrytou poznámku, díky které bude dotaz i odpověď přístupná pouze vám.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.