Pervitin - oči bývaleho uživatele
Rakušák
Zdavim,
Chtěl bych se zeptat, jestli se dá čisté podle oči poznat bývaly (abstinujici) uživatel pervitinu. A jak se oči (pohled) liší od intoxikovaného uživatele ..
Mám novou přítelkyni, která užívala mnoho let, včetně nitrožilního. Ale probrala se, začla svůj problém řešit ale je pravda, že si pořád ještě občas dá. Já "jen" šnupu, ale oba jsem furt spolu a tak se navzájem "hlídame" a užíváme jen spolu. Takže ona si dá cca jednou za 14 dní..
I když je ale čistá ty dva týdny, chování, vzhled, pleť atd jsou jiné, tak pořád na těch očích vidím něco, co vídám i u jiných lidí, cizích lidí a v hlavě mě u nich napadane: Feťák..
Děkuji..

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
Děkujeme vám za zajímavý dotaz.
Bývalého uživatele pervitinu podle očí rozhodně nepoznáte. Pokud vás tyto myšlenky napadají, mohou mít jiný podtext. Samozřejmě můžete, vy jako uživatel, poznat jiného uživatele i když by to o něm nikdo jiný neřekl. Samotné oči ale jiné nejsou. Jen vy jako uživatel lépe odhadnete a poznáte další uživatele. Může je prozradit chování, držení těla, mluva a nebo jizvy a žíly.
K vašim dalším otázkám: Je skvělé, že se s vaší přítelkyní společně „hlídáte". Snažíte se tedy o jakési kontrolované užívání. Užívat jednou za dva týdny je u pervitinu podle mého názoru stále hodně časté. Tělo se během těch dvou týdnů nedokáže zcela zregenerovat a hrozí vám, že přejdete k častějšímu užívání. Je tady také velké riziko toho, že tak jak se v páru držíte, můžete se začít i navzájem stahovat do častějšího užívání.
I když nepíšete o tom, že byste měli zájem o léčbu tak vám níže posílám kontakt na pražské zařízení, kde můžete například konzultovat i to, v jakém stavu se nacházíte.
K Centrum Sananim
Pondělí
13 - 19
Úterý
9 - 19
Středa
13 - 19
Čtvrtek
9 - 19
Pátek
9 - 19
Víkendy a svátky
13 - 19
Adresa:
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
mapa
poradenská linka: 602 666 415
(po - pá 13 - 17)
mobil: 605 240 501
e-mail: kacko@sananim.cz
facebookwww.facebook.com/kacko/
V případě dalších dotazů se na nás kdykoliv znovu obracejte.
Za drogovou poradnu
Marie Saudková