Pervitin a ghb
Petule23
Uz jednou jsem pri uziti alkoholu a ghb dostala delirium a byla prevezena psichyatrickou lecebnu.kde si panatuju jen nejake kratke videa z mych vzpominek na to ani den vystupu z nenocnice si nepamatuju nebrala 4 mesice a kde jsem si to nahrazovala alkoholem a brala stale pervitin ktery mi to zpousti.pak jsem pokracovala a ted pred dvouma mesici jsem uz prestala na hned a brala pri fyzyckych abs.dyazepany 2tydny co jsem se klepala ty dva tydny si moc nepamatuju spis ty poslesni dva dny ale klepala sem se i potom ale dyjaky uz jsem nebrala ale davala sem si pernik ktery me zpousti chut na to ghb ale nahrazovala jsem to vetsinou vodkou na noc brala stilnoxi 2 a spala jsem treba jen 6 hodin a musela sem si dat dalsi abych znova usnula.jinak bych ani nespala.no a nastal psichycky abst.a sedela sem jen cele dny v tichu doma v kresle a nebyla sem schopna se hnout z mista jen mi jela hlava musem orestat kvuli zdravotnim duvodum uplne me to lepta klouby nervovy zakonceni mam uplne v krecich ruce ale pohledem normalne volne polozeny ale za chvili citim bolest jak mam ve vnitr jakoby tu nohu snad otocenou ale pritom nornalne .nekdy ji sama ohybam a pripomene mi to bolest tak se ji snazim uvolnit a mam bolesti v podpazi podle doktoru problem v limfatickych uzlinach deformuje mi to pater blbe se mi dycha beru to kazde 2h i v noci protoze me to budi po 2h a kdyz se nenapiju tak neusnu.ale uz to beru zase 14 dni ale chci z toho ven ale nevim co delat pritel me psichycky nepodporuje spis furt na me tlaci ale ja potrebuju chytit sama sebe a vylecit se protoze je to ziravina a nici me to vim ze me to zabije kdyz jsem psichycky
rozbita tak mi to mefunguje takze si dam nekolikrat i po 1h. prosim o pomoc s nekym kdo o tom vi mi nejak poradit co mam delat jak mam na to vsechno prijit jsem zoufala.vim ze hlavne musim prestat se spoustecem coz je pervitin.muzete mi pomoct prosim?

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Peťule,
a ještě jednou díky za dotaz i za důvěru, se kterou se na nás obracíte.
Jestli dobře chápu, psala jste na poradnu pod stejnou přezdívkou více dotazů. Na předchozí jsem vám již odpověděla v tom duchu, že se domnívám, že v takovéhle situaci by bylo nejlepší zkusit se domluvit s lékařem a zařídit si nástup na detox. To mohu i po přečtení tohoto dotazu znovu zopakovat. Situace totiž působí vážně. Nepřijde mi rozumné pouštět se v tuhle chvíli, s těmito příznaky, do domácího detoxu.
A možná bych dodala, že krom detoxu, pokud nemáte doma žádnou velkou podporu, by stálo za úvahu zvážit i co po něm. Jít na detox, protrpět si peklo, a vrátit se někam, kde vás partner znovu stáhne, to by byla možná škoda. Nemyslíte?
Nezvažovala jste třeba i nějakou střednědobou léčbu spojenou s pobytem v léčebně na oddělení závislostí? Se skupinovým a individálním programem, terapií, dohledem lékařů? Máte s něčím takovým zkušenost? Nemyslím teď akutní hospitalizaci, kterou v dotazu zmiňujete, ale skutečně záměrné rozhodnutí abstinovat a jít se léčit, podívat se sama na sebe a svoje užívání s odstupem a zkusit věci jinak. Co vy na to? Máte na něco takového odvahu?
Víte, kam se obracet? Máte svého lékaře, psychiatra, se kterým byste to mohla probrat? Nebo máte aspoň kontakty na nejbližší nízkoprahové zařízení (kontaktní centrum)? Ta nabízí poradenství diskrétně a zdarma, stačí zavolat a objednat. Co říkáte?
Budu ráda, když napíšete víc, nebo dáte aspoň vědět, jak se situace vyvíjí.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.